Płatności

Po złożeniu zamówienia w sklepie Zegarownia.pl płatność może zostać dokonana:
a) za pobraniem przy odbiorze przesyłki;
b) gotówką przy odbiorze osobistym zegarka w sklepie stacjonarnym;
c) przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sklepu:
Bank Millenium. nr: 02 1160 2202 0000 0001 6777 4005;
d) w formie płatności elektronicznej i płatności kartą płatniczą lub kredytową za pośrednictwem serwisu PayU.pl, PayPal.com, z zastrzeżeniem, że dla wybranych produktów te sposoby płatności lub wybranie ich może być niedostępne;
e) w systemie ratalnym, oferowanym przez instytucję finansową wskazaną przy prezentacji każdego produktu, na warunkach umowy pomiędzy Klientem a tą instytucją finansową.

Czas i koszt dostawy

Przy każdym zegarku umieszczona jest informacja w jakim czasie może zostać zrealizowane zamówienie. Czas realizacji zamówienia biegnie od momentu przesłania formularza zamówienia do chwili przygotowania paczki do wysyłki. Staramy się, aby zamówienia złożone w dni powszednie do godz. 14.00, dla towarów oznaczonych dostępnością 'wysyłamy w ciągu 24h', wysyłane są kurierem DHL lub paczkomatami Inpost tego samego dnia (zamówienia z zaznaczoną opcją płatności - przelew - realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty).

W przypadku statusu zegarka "na zamówienie" o terminie realizacji poinformujemy Państwa telefonicznie lub mailowo po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym Zegarownia.pl.

W przypadku wybrania w zamówieniu opcji odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym otrzymają Państwo dodatkową wiadomość z informacją, że zegarek jest gotowy do odbioru.

W trosce o bezpieczeństwo przesyłek, wszystkie paczki wysyłamy kurierem DHL lub paczkomatami Inpost. Czas dostawy dla 99% przesyłek wynosi standardowo 1 dzień roboczy.

 

Dla wszystkich zakupionych zegarków przesyłka kurierska DHL i paczkomaty Inpost jest GRATIS.

 

Zakupione zegarki dostarczane są pod adres wskazany przez Państwa w formularzu zamówień.

W przypadku błędów w formularzu zamówień, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także w sytuacji nieuzasadnionej odmowy odbioru przesyłki, koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zlecenia ponosi Kupujący. 

Prosimy Adresatów przesyłek o sprawdzenie stanu paczki i zegarka w chwili odbioru od firmy kurierskiej, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz jej kompletności w obecności osoby ją dostarczającej.

Jeżeli zauważą Państwo uszkodzenia opakowania przesyłki bądź samego towaru, prosimy o  spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej "Protokołu Reklamacji", który będzie podstawą wszczęcia roszczeń.

W przypadku wyboru opcji - odbioru towaru w salonie stacjonarnym Zegarownia.pl, prosimy Kupujących o jego odebranie najpóźniej w ciągu 5 dni, od momentu otrzymania informacji o możliwości odbioru przekazanej na podany adres e-mail, lub numer telefonu.