Bulova i GRAMMY® - muzyczni ambasadorowie marki

Bulova

Bulova i GRAMMY® - muzyczni ambasadorowie marki

Kuba Kowalewski

Człowiek w ciągłym ruchu. Jeśli nie próbuje jakiejś nowej dyscypliny sportowej, to prawdopodobnie jest w trasie i łapie stopa do Chorwacji. Miłośnik smartwatchy i zegarków zaawansowanych technicznie.

03 czerwca 2019

Choć nazwa „Bulova" dla wielu nadal może brzmieć tajemniczo lub być mniej znana niż inne, popularne japońskie i szwajcarskie marki, warto wspomnieć o nowym projekcie, który połączył tego amerykańskiego producenta z największym, muzycznym wydarzeniem roku.

 

Bulova - innowacyjność i pionierstwo

Marka Bulova pojawiła się na rynku zegarków w roku 1875, kiedy dwudziestoczteroletni Joseph Bulova postanowił otworzyć swój mały sklep jubilerski na Manhattanie. Tym, co wyróżniało go na tle innych producentów zegarków była jego filozofia, która przyjmowała, że zegarek to coś więcej, niż urządzenie do mierzenia czasu - to również element biżuteryjny. Z czasem, Bulova zasłynęła także pionierskim rozwiązaniem, jakim okazała się standaryzacja produkowanych czasomierzy. Ujednolicona i przyspieszona produkcja sprawiła, że wszystkie modele prezentowały się równie dobrze oraz działały z podobną niezawodnością. Niedługo potem Bulova - jako pierwsza marka - zareklamowała się w amerykańskim radio. Był to pierwszy, lecz nie ostatni kontakt marki z mediami związanymi z muzyką.

 
 

Bulova i GRAMMY®, czyli współpraca idealna

We współpracy z Universal Music Group, jedną z największych grup biznesowych w przemyśle muzycznym, Bulova postanowiła wydać serię krótkich filmików zatytułowanych „Tune of Time”, w których przedstawiła nowych, obiecujących twórców, którzy choć pochodzą z różnych środowisk mają jedną cechę wspólną - mentoruje im legendarny Nile Rodgers. Ten trzykrotny zwycięzca nagrody GRAMMY® i przedstawiciel kampanii zegarków BulovaHistory of Firsts” znany jest ze swojej działalności jako kompozytor, producent oraz gitarzysta. Artystami, z którymi nawiązał współpracę, byli m.in.: brytyjska wschodząca gwiazda, znany między innymi z programu Britain’s Got Talent - Calum Scott, osobowość internetowa - Matt Hunter oraz piosenkarka i autorka tekstów - ZZWard.

 
Zegarek męski Bulova Precisionist GRAMMY® Special Edition 98B295
 

Bulova Precisionist GRAMMY® Special Edition 98B295

W związku ze współpracą z GRAMMY® powstała kolekcja wyjątkowych zegarków sygnowanych logo tego popularnego, muzycznego wydarzenia. W naszym sklepie posiadamy jeden z modeli, który przypadnie do gustu nie tylko fanom muzyki. Bulova Precisionist GRAMMY® Special Edition 98B295 wykonany został z najwyższej jakości stali szlachetnej utrzymanej w kolorze matowej czerni. Trwałe szkiełko szafirowe pokryte powłoką antyrefleksyjną chroni ciemny cyferblat, na którym umieszczono ciekawie zaprojektowany, funkcjonalny datownik. Wodoszczelność modelu określona na 300 metrów sprawia, że zegarek ten będzie wspaniałym dodatkiem nie tylko do wyjątkowych, eleganckich stylizacji, lecz również podczas nurkowania - czego chcieć więcej?

Prezes marki Bulova - Jeffrey Cohen stwierdził, że wiele z najbardziej wyjątkowych i unikalnych momentów w czasie, a także w naszym osobistym życiu, często naznaczonych jest muzyką. Kolekcja, która wynika z połączenia pionierskiego sznytu zegarków Bulova oraz legendy nagrody GRAMMY® udowadnia, że muzyka i zegarki idą w parze - i to jeszcze jak!


Kuba Kowalewski

Człowiek w ciągłym ruchu. Jeśli nie próbuje jakiejś nowej dyscypliny sportowej, to prawdopodobnie jest w trasie i łapie stopa do Chorwacji. Miłośnik smartwatchy i zegarków zaawansowanych technicznie.