Zegarki Certina w Formule 1

Newsy

Zegarki Certina w Formule 1

Kuba Kowalewski

Człowiek w ciągłym ruchu. Jeśli nie próbuje jakiejś nowej dyscypliny sportowej, to prawdopodobnie jest w trasie i łapie stopa do Chorwacji. Miłośnik smartwatchy i zegarków zaawansowanych technicznie.

10 kwietnia 2012
bolid F1 Sauber z reklamą Certina

Certina słynie ze swoich sportowych czasomierzy. Ambasadorami marki są najlepsi sportowcy świata. Od lat Certina jest partnerem Sauber na wyścigach F1, a jej logo widnieje na bolidach i kaskach zawodników.

Rozpoczął się sezon 2012 wyścigów F1. Za nami Grand Prix Australii, gdzie triumfował Jenson Button i Grand Prix Malezji ze zwycięstwem Fernando Alonso. Zawody w Chinach już w najbliższą niedzielę. Jest to świetna okazja, aby przypomnieć, co łączy zegarki szwajcarskie Certina z kierowcami F1.

Dynamizm, pasja i dbałość o szczegóły – taki wizerunek Certina promuje od samego początku. Gdzie można odnaleźć te cechy, jak nie w sporcie, w którym liczy się szybkość i precyzja? Dlatego właśnie Certina ma niezwykle bogatą tradycję związaną ze sportem i motoryzacją. Już w latach 70-tych nawiązywała współpracę z przemysłem motocyklowym i pojawiała się jako partner na najważniejszych wyścigach. W 2005 roku została sponsorem szwajcarskiego teamu Sauber. Rok później wschodząca gwiazda F1 i obiecujący zawodnik zespołu BMW Sauber został oficjalnym ambasadorem marki Certina. Mowa oczywiście o Robercie Kubicy. Niedługo potem do Polaka dołączyli również kierowca testowy Timo Glock i sławny Pedro de la Rosa. Zegarki Certina sygnowane nazwiskami kierowców F1 ukazywały się w limitowanych edycjach, ciesząc się ogromną popularnością wśród wiernych kibiców.

Zapraszamy do obejrzenia oficjalnego filmu promocyjnego marki Certina i teamu Sauber.


Kuba Kowalewski

Człowiek w ciągłym ruchu. Jeśli nie próbuje jakiejś nowej dyscypliny sportowej, to prawdopodobnie jest w trasie i łapie stopa do Chorwacji. Miłośnik smartwatchy i zegarków zaawansowanych technicznie.