Marka G-SHOCK kilka miesięcy temu wystartowała z kampanią skierowaną do pokolenia Z. W niej znalazły się nowe modele zegarków, których funkcjonalność dostosowano do życia współczesnej młodzieży. Kampanię Built Different wspiera teraz Janusz Walczuk. Zobacz współpracę między japońską marką a polskim raperem.
Janusz Walczuk znany jest z singli „Teleport”, „Offside”, „Ekstremalne sporty”, kilkukrotnie zdobył złotą płytę za wydane albumy, spełnia się także jako producent i realizator dźwięku. Na Instagramie artysty pojawił się krótki reels promujący zegarki G-SHOCK. Fani Janusza Walczuka bez problemu odkryli kontekst, jaki kryje się za filmikiem. Chodzi popularny utwór „Sady Żoliborskie”, który stał się tłem do stworzenia spotu promującego zegarki. Raper podczas joggingu w stołecznych Sadach Żoliborskich trafia na drzewo, gdzie zawieszone są kolorowe zegarki Casio G-SHOCK.
Stworzenie całkiem nowego standardu linii G-SHOCK GA-2100 powstało w myśl wyprodukowania zegarków, które odpowiedzą na potrzeby pokolenia Z. Zrezygnowano więc z tego, co niepotrzebne, wzbogacono design o nową, żywą kolorystykę, a także wyposażono kolekcję w moduł Bluetooth® pozwalający na sparowanie zegarka ze smartfonem. Pokolenie Z lubi nowinki technologiczne, chętnie wybiera produkty, które po prostu działają bez większej ingerencji w ich pracę. Dlatego też zegarki G-SHOCK Built Different zasilane są systemem solarnym Tough Solar z dokładnością +/- 15 sekund na miesiąc. Użytkownicy mogą cieszyć się z szerokiej funkcjonalności, w tym podświetlenia, wyświetlania danych w wielu językach, możliwości ustawienia czasu światowego, alarmów, funkcji „znajdź mój telefon” i wielu innych. Szczegółowe informacje dotyczące wszystkich wariantów zegarków G-SHOCK z kampanii Built Different znajdziesz w osobnym wpisie G-SHOCK dla młodego pokolenia. Bluetooth i Tough Solar w nowej wersji GA-2100.