FAQ Zegarownia

 

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Spis treści:

  1. KONTO KLIENTA
  2. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
  3. STATUS i ODBIÓR ZAMÓWIENIA
  4. ZWROT, WYMIANA I REKLAMACJA
  5. PŁATNOŚCI
  6. GWARANCJE
  7. GRAWEROWANIE
  8. DOPASOWANIE BRANSOLETY W ZEGARKU
  9. VOUCHER
  10. NEGOCJACJA CENY
 
 

Jak założyć konto klienta?

Aby założyć konto na stronie Zegarownia.pl, należy kliknąć „Zaloguj” w prawym górnym rogu strony, a następnie wybrać „Załóż konto”.

Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta?

Tak, w naszym sklepie nie trzeba się rejestrować. Zakupu można dokonać bez potrzeby logowania, wystarczy dodać zegarek do koszyka, następnie kliknąć „przejdź do kasy” i “kup bez rejestracji” gdzie należy podać dane do wysyłki oraz wybrać sposób płatności.

 
 

Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie, należy wybrać produkt i dodać go do koszyka. Następnie nastąpi przekierowanie, w którym klient będzie miał możliwość dodanie do produktu dodatkową usługę grawerowania i/lub pakowanie na prezent. W dalszych krokach należy przejść do podsumowania, uzupełnić dane do wysyłki, wybrać metodę dostawy i płatności.

Jak anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować, kontaktując się z naszym biurem obsługi klienta w oknie czatu, poprzez formularz kontaktowy (w zakładce kontakt w prawym górnym rogu strony), telefoniczne pod numerem 22 642 89 42 lub mailowo sklep@zegarownia.pl.

Gdzie wpisać kod rabatowy?

Kod rabatowy można wpisać po kliknięciu koszyk. Zobaczysz duży, czerwony przycisk „Przejdź do podsumowania”, a zaraz pod spodem będzie widoczna opcja „Dodaj kod rabatowy”.

Co zrobić, by otrzymać fakturę na firmę?

W celu otrzymania faktury VAT z numerem NIP, prosimy o zaznaczenie w ostatnim kroku zamówienia “Chcę fakturę VAT” i wypełnienie formularza. Późniejsza zmiana faktury z imiennej na firmę nie będzie możliwa.

Jak zmienić dane w zamówieniu?

Dane w zamówieniu można zmienić, kontaktując się z naszym biurem obsługi klienta w oknie czatu, poprzez formularz kontaktowy (w zakładce kontakt w prawym górnym rogu strony), telefoniczne pod numerem 22 642 89 42 lub mailowo sklep@zegarownia.pl. Zmiana będzie możliwa, jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane.

Czy dany model dostępny jest w sklepie stacjonarnym?

Wszystkie zegarki oznaczone „Darmowa dostawa 24h” znajdują się w naszym magazynie i są dostępne od ręki w co najmniej w jednym z naszych salonów - dostępność w danym salonie jest widoczna na stronie produktu.

 
 

Jaki jest czas oczekiwania na wysyłkę?

Czas realizacji zamówienia wyszczególniony jest przy każdym z zegarków na naszej stronie i wynosi od 24h do 10 dni i zegarków na zamówienie. Jeśli zegarek posiada oznaczenie jako „dostępny w magazynie, wysyłamy w ciągu 24h” oznacza to, że zamówienie na taki zegarek możemy zrealizować „od ręki”. W przypadku zegarków na zamówienie, czas realizacji ustalany jest indywidualnie i w tym przypadku prosimy o kontakt z naszymi pracownikami. Informacje o dostawach znajdziesz w zakładce: Czas realizacji zamówienia

czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, zegarki można odbierać osobiście w naszych sklepie stacjonarnym, który mieści się przy Alei Witosa 31 lok 108 Galeria Panorama w Warszawie lub salonie Zegarownia Premium na Powiślu przy ulicy Wybrzeże Kościuszkowskie 45, Warszawa. Podczas składania zamówienia możesz wybrać jedną z lokalizacji odbioru zamówienia.

Kiedy zamówienie zostanie wysłane?

W momencie realizacji zamówienia automatycznie wysyłamy e-maila z numerem listu przewozowego do śledzenia przesyłki.

Czy zamówienie jest gotowe do odbioru?

Zamówienie jest gotowe do odbioru po tym, jak klient dostał od nas informację. Standardowo jest to wiadomość SMS-owa, w przypadku braku numeru telefonu wysyłana na e-mail klienta.

Jak mogę śledzić przesyłkę?

W momencie realizacji zamówienia automatycznie wysyłamy e-maila z numerem listu przewozowego do śledzenia przesyłki. Jeżeli taka wiadomość nie trafiła na skrzynkę mailową, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Czy dany model dostępny jest w sklepie stacjonarnym?

Zegarki oznaczone jako „Wysyłka w 24h” są dostępne w sprzedaży w naszym salonie stacjonarnym od ręki (CH Panorama, Al. Witosa 31 w Warszawie, lokal 108). Niektóre z produktów są dostępne również w salonie Zegarownia Premium (ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 45 w Warszawie). Informacje, gdzie jest dostępny dany zegarek, znajdziesz w karcie produktu nad przyciskiem „dodaj do koszyka”

 
 

Kiedy otrzymam zwrot środków?

Zwrot środków pojawi się na koncie klienta w ciągu 14 dni roboczych.

Kiedy produkt zostanie wymieniony?

Zgodnie z regulaminem mamy 14 dni na rozpatrzenie przesyłki. Oczywiście postaramy się przeprocesować przesyłkę jak najszybciej. W momencie jej rozpatrzenia zostanie wysłane potwierdzenie e-mail na adres mailowy podany w złożonym zamówieniu. Czas realizacji wymiany zależy również od dostępności wybranego modelu zegarka.

Ile mam czasu na zwrot?

Na zwrot artykułu zakupionego w sklepie Zegarownia klient ma 100 dni.

Jak zgłosić reklamację?

W przypadku procedury gwarancyjnej prosimy postępować zgodnie z instrukcją na naszej stronie: Serwisy i reklamacje lub zgodnie ze wskazówkami, które znajdują się na karcie gwarancyjnej.

Produkt można również odesłać do naszego sklepu wraz z dowodem zakupu i zgłoszeniem reklamacyjnym. Prosimy o oznaczenie pudełka zewnętrznego jako REKLAMACJA. Skrót do darmowego zwrotu znajdziesz TUTAJ.

Zaznaczamy, że w przypadku uszkodzenia mechanicznego naprawa może zostać wyceniona. W przypadku reklamacji niezasadnej zegarek może zostać odesłany na koszt klienta.

Gdzie wysłać zegarek na reklamację?

Zegarek można wysłać do serwisu gwaranta, zgodnie z zapisem na karcie gwarancyjnej lub bezpośrednio do naszego sklepu, na adres: Zegarownia/Fabryka Zegarków Al. Witosa 31/115 Warszawa 00-710

Czy mogę zgłosić zwrot/wymianę/reklamację w salonie?

Tak, zapraszamy do naszych salonów razem z zakupionym w naszym sklepie produktem oraz dowodem zakupu. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu gwarancji prosimy również o przygotowanie karty gwarancyjnej.

Dotarła do mnie uszkodzona/niekompletna przesyłka, co zrobić?

W sytuacji kiedy przesyłka jest niekompletna lub uszkodzona prosimy o kontakt z obsługą klienta. Możliwe są 4 formy kontaktu: na czacie, poprzez formularz kontaktowy w zakładce „kontakt”, telefoniczny 22 642 89 42 lub mailowy sklep@zegarownia.pl.

W jaki sposób mam dostarczyć formularz wymiany /zwrotu?

Formularz zwrotu/wymiany należy wysłać w paczce wraz ze zwracanym towarem. Szczegółową instrukcję znajdziesz w zakładce: Darmowa wymiana lub zwrot - warunki.

Czy zajmujecie się serwisowaniem/naprawą zegarków?

W Warszawie uruchomiliśmy punkt serwisowy zegarków, w którym kompleksowo realizujemy naprawy zegarków. Więcej informacji na ten temat znajduje się w zakładce: Serwis zegarków Zegarownia - zegarmistrz Warszawa.

 
 

Jakie metody płatności są dostępne na stronie?

Za zakupiony zegarek możesz zapłacić „za pobraniem”, oferujemy płatności on-line PayU, Blik, Apple Pay, Google Pay, płatności kartą Visa i Mastercard, płatności internetowe PayPal, a także płatności w salonach stacjonarnych przy odbiorze i przedpłaty na konto tradycyjnym przelewem. Klient może skorzystać z płatności ratalnych Credit Agricole lub PayU. Oferujemy również płatności odroczone Twisto, PayPo. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce: Formy płatności.

Czy mogę kupić zegarek na raty?

Tak, oferujemy możliwość zakupu na raty z Credit Agricole lub PayU. Klient może skorzystać także z płatności odroczonych Twisto i PayPo.

Zamówienie jest złożone, ale próba płatności nie powiodła się, co zrobić?

Jeżeli próba płatności się nie powiodła, prosimy o złożenie zamówienia ponownie lub o skontaktowanie się z obsługą klienta. Możliwe są 4 formy kontaktu: na czacie, poprzez formularz kontaktowy w zakładce „kontakt”, telefoniczny 22 642 89 42 lub mailowy sklep@zegarownia.pl.

Czy mogę zapłacić kartą u kuriera?

W przypadku płatności za pobraniem sugerujemy przygotowanie gotówki; kurier może nie mieć ze sobą terminala płatniczego.

Czy mogę zapłacić za zamówienie w paczkomacie?

Tak, paczkomaty Inpost obsługują płatność pobraniową. Dostępne formy płatności (mogą różnić się w poszczególnych paczkomatach) to płatność kartą, Blikiem lub PayByLink. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Inpost.

Czy dostawa jest darmowa?

Każdy zegarek wyślemy do Ciebie kurierem DHL lub do Paczkomat® InPost na terenie Polski za darmo. Dodatkowo oferujemy odpłatną wysyłkę kurierem UPS oraz wysyłkę z dostawą tego samego dnia na terenie Warszawy i okolic. Dla akcesoriów i zegarków dostawa jest darmowa powyżej zamówienia na 100 zł. Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce: Darmowa dostawa dla każdego zegarka i biżuterii.

 
 

Czy zakupiony zegarek ma gwarancję?

Tak, każdy zegarek zakupiony w naszym sklepie posiada gwarancję dystrybutora lub producenta. Serwisy i dalsze kroki w procedurach reklamacyjnych znajdziesz w zakładce: Serwisy i reklamacje.

Czy grawerowany zegarek podlega gwarancji?

Wygrawerowany zegarek nie traci gwarancji, jednak nie można go wymienić ani zwrócić.

Co obejmuje gwarancja na zegarek?

Klient na podstawie karty gwarancyjnej może składać reklamacje na mechanizm zegarka. Niektóre marki oferują dodatkową gwarancję np. na szkło lub podświetlenie.

Czego nie obejmuje gwarancja na zegarek?

  • Uszkodzeń mechanicznych
  • Zużycia eksploatacyjnego
  • Zegarka serwisowanego poza autoryzowanym punktem serwisowym
  • Wad powstałych na skutek nieprawidłowego użytkowania, niezgodnego z instrukcją i uwagami producenta i sprzedawcy
  • Zużycia baterii

Uwaga: Zegarki Ingersoll posiadają gwarancję dożywotnią zarówno na mechanizm, jak i elementy koperty, również te powstałe z normalnego użytkowania zegarka (z wyłączeniem baterii, pasków ze skóry i sprzączki).

Czym różni się rękojmia od gwarancji?

Zasadnicze różnice między tymi dwoma trybami:

  • rękojmia obowiązuje dla każdego produktu, a występowanie i warunki gwarancji mogą być różne dla każdego produktu
  • podmiotem odpowiedzialnym w przypadku rękojmi jest sprzedawca, a w przypadku gwarancji — gwarant (najczęściej producent/dystrybutor)
  • okres obowiązywania rękojmi to 2 lata, okres gwarancji i jej warunki zależą wyłącznie od gwaranta.

Jak zamówić przedłużenie gwarancji?

Opcja przedłużenia gwarancji jest dostępna po dodaniu zegarka do koszyka, objęte są nią jedynie wybrane produkty.

Jakie są warunki przedłużonej gwarancji?

W ramach przedłużonej gwarancji, w przypadku ujawnienia wad zegarka, kupujący może zażądać bezpłatnej naprawy, a w przypadku jeśli naprawa nie będzie możliwa — wymiany zegarka na nowy, zgodnie z umową. Jeżeli nie będzie to możliwe, zaproponowany zostanie zwrot środków. Gwarancja nie obejmuje wymiany baterii, zużycia lub uszkodzeń mechanicznych: paska/bransolety, koperty, koronki, dekla, szkła, elementów ozdobnych i mocowań oraz ścierania się zewnętrznych powłok.

 
 

Czym jest grawerowanie?

Grawerowanie jest naniesieniem napisu na dekiel zegarka lub na dołączoną tabliczkę. Grawer wykonywany jest laserową znakowarką firmy Cormak.

Jak zamówić grawerowanie w zegarku?

Opcja grawerowania widoczna jest po wejściu w koszyk. Szczegółowe informacje krok po kroku znajdziesz w zakładce: Grawerowanie za darmo.

ile trwa grawerowanie zegarka?

W przypadku wyboru opcji grawerunku czas realizacji zamówienia może być wydłużony o 1-3 dni robocze, w zależności od ilości zleceń.

Co znaczy „dedykacja na metalowej wizytówce”?

W przypadku, kiedy opcja grawerowania na deklu jest niemożliwa, proponujemy alternatywę w postaci grawerowania na ozdobnej metalowej tabliczce o wymiarach ok. 5x10 cm, która dołączona jest do zamówienia.

Jakie są warunki wykonania grawerunku?

Zamówienia z usługą grawerowania wymagają przedpłaty. Zegarka z grawerem nie można także zwrócić ani wymienić. Wszystkie warunki znajdziesz w zakładce: Grawerowanie zegarków.

Dlaczego nie pojawia mi się opcja grawerowania zegarka?

Jeżeli po dodaniu zegarka do koszyka nie pojawia się usługa grawerowania, oznacza to, że na danym zegarku nie wykonujemy grawerowania ze względów technicznych.

Czy mogę zwrócić wygrawerowany produkt?

Zegarki z grawerem nie podlegają zwrotom ani wymianie. Nie tracą jednak gwarancji.

 
 

Jak zamówić dopasowanie bransolety?

Opcja skrócenia bransolety jest dostępna po dodaniu zegarka do koszyka, objęte są nią jedynie wybrane produkty.

Czy mogę zamówić przedłużenie bransolety?

Nasz sklep nie ma w regularnej sprzedaży dodatkowych ogniw do bransolet. W celu ustalenia możliwości zamówienia ogniwa prosimy o kontakt mailowy.

Jakie są warunki zamówienia dopasowania bransolety?

Zamówienia z usługą dopasowania bransolety wymagają przedpłaty. Zegarek ze skróconą bransoletą można zwrócić ani wymienić, konieczne jest zwrócenie wraz z zegarkiem zdjętych ogniw. Dopasowanie bransolety nie ma wpływu na gwarancję.

 
 

Gdzie mogę kupić voucher?

Oferujemy zakup voucherów i e-voucherów. Wszystkie znajdziesz w kategorii Bony Podarunkowe - Vouchery Prezentowe.

Jaka jest data ważności vouchera?

Voucher jest ważny bezterminowo.

Czy można zwrócić voucher?

Niewykorzystany voucher można zwrócić w ciągu 100 dni od zakupu; opłata jest zwracana na konto płatnika tym samym sposobem, którym zakup vouchera został opłacony. Jeżeli kwota zakupu jest niższa niż wartość vouchera, różnica pozostaje na voucherze do wykorzystania. Jeżeli kwota zakupu jest wyższa niż wartość vouchera, dopłatę można uiścić za pomocą jednej z formy płatności dostępnej na naszej stronie. W przypadku zwrotu zamówienia opłaconego voucherem, wartość wykorzystanego bonu wraca na voucher i nie podlega wymianie na gotówkę.

Voucher nie działa, co zrobić?

Jeżeli voucher nie działa, prosimy o skontaktowanie się z obsługą klienta. Możliwe są 4 formy kontaktu: na czacie, poprzez formularz kontaktowy w zakładce „kontakt”, telefoniczny 22 642 89 42 lub mailowy sklep@zegarownia.pl. Prosimy o przygotowanie kodu vouchera.

Jak wykorzystać voucher?

Każdy voucher ma dedykowany kod. Aby wykorzystać voucher, należy dodać interesujący produkt do koszyka, następnie przejść w koszyk i wpisać kod vouchera w sekcji „Dodaj kod rabatowy”. Znajduje się ona pod czerwonym przyciskiem „Przejdź do zamówienia”.

 
 

Jak negocjować cenę produktu?

W karcie produktu pod czerwonym przyciskiem “Dodaj do koszyka” znajduje się sekcja “Negocjuj cenę”. Po kliknięciu klient zostanie poproszony o wypełnienie formularza. Następnie nasi pracownicy rozpatrzą negocjacje i wrócą z odpowiedzią na e-mail podany w formularzu.

Jak długo ważny jest kod rabatowy otrzymany w ramach negocjacji ceny?

Kod rabatowy ważny jest przez 3 dni.