Serwisy i reklamacje - Fossil Group

Informacje o procedurze reklamacyjnej i serwisowej dla produktów marek: Fossil, Michael Kors, Skagen, Diesel, Emporio Armani, Armani Exchagne, DKNY, Puma

Krok 1:

W przypadku zgłaszania reklamacji lub naprawy pogwarancyjnej należy pobrać FORMULARZ REKLAMACYJNY i wypełnić go drukowanymi literami.

Krok 2:

Do Centralnego Punktu Serwisowego należy przesłać:
1. Uszkodzony zegarek
2. Opis uszkodzenia i żądanie Reklamującego na wypełnionym i podpisanym formularzu reklamacyjnym
3. Kopie ̨dowodu zakupu lub kopie wypełnionej karty gwarancyjnej.

Krok 3:

Przesyłkę zaadresuj na:

FAST C/O Expeditors Warehouse

Św. Tomasza 4D, 05-808 Parzniew

Email: bok@fossil.com

Dystrybutor

Fossil Group Sp. z o.o.

ul. 17 stycznia 48, 02-146 Warszawa

Tel. 22 574 28 88

Email: fgservicespl@fossil.com

Kontakt z serwisem

FAST C/O Expeditors Polska

Św. Tomasza 4D, 05-808 Parzniew

Email: bok@fossil.com


Tip: Jak zabezpieczyć przesyłkę ze zwrotem lub reklamacją?

1 / Zabezpiecz odpowiednio produkt. Użyj folii bąbelkowej lub innego materiału amortyzującego wstrząsy. Całość zapakuj w pudełko i wypełnij je ściśle folią.

2 / Do przesyłki załącz wszystkie wymagane dokumenty. Upewnij się, że formularz reklamacyjny jest prawidłowo wypełniony.

3 / Zabezpiecz paczkę taśmą. Owiń pudełko kilka razy, aby nikt nie mógł podejrzeć co jest w środku.

Emporio Armani DKNY Diesel Fossil Michael Kors Skagen