Menu
Informacje o procedurze reklamacyjnej i serwisowej dla produktów marek: Fossil, Michael Kors, Skagen, Diesel, Emporio Armani, Armani Exchagne, DKNY, Puma Krok 1: W przypadku zgłaszania reklamacji lub naprawy pogwarancyjnej należy pobrać FORMULARZ REKLAMACYJNY i wypełnić go drukowanymi literami. Krok 2: Do Centralnego Punktu Serwisowego należy przesłać: Krok 3: Przesyłkę zaadresuj na: FAST C/O Expeditors Warehouse Św. Tomasza 4D, 05-808 Parzniew Email: bok@fossil.com |
DystrybutorFossil Group Sp. z o.o. ul. 17 stycznia 48, 02-146 Warszawa Tel. 22 574 28 88 Email: fgservicespl@fossil.com Kontakt z serwisemFAST C/O Expeditors Polska Św. Tomasza 4D, 05-808 Parzniew Email: bok@fossil.com |
Tip: Jak zabezpieczyć przesyłkę ze zwrotem lub reklamacją?1 / Zabezpiecz odpowiednio produkt. Użyj folii bąbelkowej lub innego materiału amortyzującego wstrząsy. Całość zapakuj w pudełko i wypełnij je ściśle folią. 2 / Do przesyłki załącz wszystkie wymagane dokumenty. Upewnij się, że formularz reklamacyjny jest prawidłowo wypełniony. 3 / Zabezpiecz paczkę taśmą. Owiń pudełko kilka razy, aby nikt nie mógł podejrzeć co jest w środku. |
Kwitnące Okazje