Marka Aerowatch wciąż wspiera polski sport! W miniony weekend miał miejsce finałowy turniej Suzuki Puchar Polski w koszykówce mężczyzn. Zwycięska okazała się drużyna Anwilu Włocławek, a MVP wybrano Shawna Jonesa, zawodnika wymienionej ekipy. Zorganizowano też efektowny Konkurs Rzutów za 3 punkty. Tutaj triumfatorem był Michael Hicks. Dla każdego ze zwycięzców marka Aerowatch przygotowała wyjątkową nagrodę.
Finał Pucharu Polski bardzo długo był wyrównanym widowiskiem. Dość powiedzieć, że po 30 minutach gry tablica wyświetlała wynik 75:71, a w kolejnych częściach różnica między zespołami Anwilu Włocławek i Polskiego Cukru Toruń stała się jeszcze mniejsza. W końcowej fazie spotkania to jednak zespół z Włocławka okazał się lepszy, punktując 103 do 96 i ostatecznie to w ręce zawodników Anwilu powędrował Puchar Polski. MVP uznano gracza zwycięskiej drużyny - Shawna Jonesa, który w wielkim finale zdobył aż 27 punktów oraz miał 5 zbiórek i 2 asysty.
Kibice koszykówki zgromadzeni w warszawskiej hali Arena Ursynów między półfinałami Suzuki Puchar Polski mogli też oglądać niecodzienne widowisko - Konkurs Rzutów za 3 Punkty, któremu partnerowała marka Aerowatch. Na czym polega takie wydarzenie? To swego rodzaju challenge, który może się wydawać prosty, ale jak się okazuje wcale taki nie jest. Polega on na tym, że zawodnik ma 60 sekund na to, aby trafić jak najwięcej razy do kosza z dystansu z pięciu różnych baz usytuowanych na linii 3 punktów. W każdej bazie do dyspozycji zawodnika jest 5 piłek, z czego ostatnia - kolorowa - liczona jest za dwa punkty. Do konkursu przystępuje 6 najlepszych graczy. Ten, który zgromadzi na swoim koncie najwięcej punktów, wygrywa. W tym roku zwycięzcą okazał się Michael Hicks, który w finałowej rozgrywce zdobył aż 23 punkty.
Marka Aerowatch - partner polskiej koszykówki i sponsor tytularny wspomnianego konkursu - uhonorowała zwycięzców wyjątkowymi nagrodami - limitowanymi ekskluzywnymi zegarkami. Obaj gracze otrzymali też pamiątkowe statuetki. Nagrody odebrali z rąk Piotra Soboty, przedstawiciela dystrybutora zegarków Aerowatch w Polsce oraz Grzegorza Bachańskiego - wiceprezesa Polskiej Ligi Koszykówki i Polskiego Związku Koszykówki.
Widać wyraźnie, że współpraca PZKosz i marki Aerowatch zacieśnia się coraz bardziej. Cieszy fakt, że dzięki podobnym działaniom zwiększa się nie tylko popularność samej dyscypliny sportu, ale też świadomość istnienia wartościowej marki luksusowych zegarków. Wymarzona sytuacja, a co najbardziej wartościowe - najmocniej korzysta na niej polska koszykówka, która jest w coraz lepszej formie.